Imorgon är det fredag

Ja, då var det torsdag idag och i morgon är det fredag. Den här veckan gick väldigt fort. Jag har tyvärr inte så mycket att skriva. Det är så svårt att hinna med allt nu för tiden.. Igår hade vi agilitykurs och det gick bra. Alla var där!
Haha, jag måste berätta en lite rolig sak som hände idag. Eller det är egentligen inte alls roligt men det är lite komiskt.
Jag och Angelica skulle åka till stan och fika. Angelica skulle ta moppen direkt från skolan och jag skulle också ta min moppe. Jag kommer inte speciellt långt innan min moppe dör. Kul tänkte jag. Jag försökte starta den men det gick inte alls. Hade tydligen fått soppatorsk. Det var bara att låsa fast moppen och vänta på att Angelica kunde komma och hämta mig. Hon kommer och vi åker in till Ropsten där hon parkerar sin moppe. Vi tar tåget till stan, fikar och åker hem. När vi kommer till moppen och ska åka hem startar den inte. Den låter inte ens. Någon har dragit ut en sladd. Då börjar jag asgarva, hur stor sannolikhet är det att båda våra moppar stannar på samma dag liksom? Så himla kul. Som tur var finns det en mack i närheten så vi rullade dit moppen och frågade om någon inne på macken kunde hjälpa oss. En MC-snubbe skulle försöka hjälpa Angelica men han kunde ingenting sen kliver det ut två killar ur en bil så jag frågar om dom kanske kan något om moppar och kan hjälpa oss. Dom var supergulliga och började skruva och pilla på moppen. Efter mycket om och men fick dom igång den så vi kunde ta oss hem. Bra va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0