Söndag

Den här helgen har varit helt underbar. Det har varit 20 grader varmt och solen har skinit som bara den! Ååh, det är så mysigt att våren äntligen är här! Angelica ringde och väckte mig imorse så bestämde vi att vi skulle åka ut till klubben och träna. Mamma skulle skjutsa ut oss men först skulle vi bara åka förbi affären och handla korv till hundarna och när vi är på väg ut från parkeringen kör en bli rakt in i oss. Vi gjorde inte illa oss som tur va men bilen är mos. Eller framdörren har en stor buckla nu. Inte så kul. Sen kom vi iallafall ut till klubben och efter ett tag kom också Rebecca ut. Vi tränade ett tag sen gick vi ner med hundarna till vattnet så dom fick bada eftersom det var så himla varmt. Det är väl det jag gjort idag, nu är jag hemma och är superhungrig. Och det är bara en vecka kvar tills jag fyller år :D





Angelica var hundvakt idag åt lilla Herman


Axa på bommen


Haha Embla ser så skön ut


Rebecca och Indra i fullfart!


Lilla Ronja tränar kontaktfält





Axa


Bella


Det är så himla kul att bada!


Axa och Indra har dragkamp


Rebecca tränade lite agility med Herman


Totte

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad mysiga bilder! Du får mig att längta till klubben :) Olyckligtvis måste jag vänta några dagar innan Ronja kan träna igen. Men jag har Viggo att träna med iallafall. Imorgon blir han 1år, så då kan jag verkligen börja träna agility med honom :D

Ha det bra

Kram

2009-04-26 @ 19:24:04
URL: http://www.hundliv.webb.se
Postat av: astrid

åh fina bilder :D kan ja ta totte-bilden till min blogg?

kram!

2009-04-27 @ 21:20:17
URL: http://totterino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0