Förlåt att jag inte har uppdaterat

Jag har verkligen varit så fruktansvärt dålig på att uppdatera men jag har inte haft tid att sitta vid datorn. Vi har haft så otroligt fint väder i några veckor och då vill jag verkligen inte sitta inne vid datorn men nu är det regn igen så nu kan jag passa på att uppdatera lite. Ett antal veckor av sommarlovet har gått och vi har inte gjort ngt speciellt. Eftersom det varit så bra väder har vi badat en hel del. Bella bara älskar att bada! Hon trivs lika bra i vattnet som på land. Nala däremot står bara vid strandkanten och skäller. Vi har tränat lite också och det går bara bättre och bättre för Bella. Det är fortfarande jag som måste bli mer självsäker och säker överhuvudtaget när jag kör med Bella. Just nu kommer jag verkligen inte på något mer att skriva men ni ska få se lite bilder sen sist vi var och tränade.





Hon är riktigt duktig på slalom nu!





Kommentarer
Postat av: ullis

När vi körde (när det nu var) tyckte jag bellas slalom såg jättebra ut. Hon är ju så fruktansvärt snabb!! :)

Tråkigt med regn nu..



kram

2009-07-10 @ 17:03:33
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Postat av: Melinda

Vad duktig och stor Bella blivit! Ha de bra!



Kram

2009-07-10 @ 20:39:29
URL: http://www.mckinley.webb.se
Postat av: Emelie

Äntligen en uppdatering här! :D Yey!! :)

Hoppas att regnet slutar snart, så att det blir roligare att gå ut.

Kram

2009-07-11 @ 19:16:54
URL: http://www.hundliv.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0