måndag

Den här helgen har varit helt underbar! Vädret har varit helt fantastiskt. Sol och nästan 30 grader varmt. Det är helt sjuk! Jag badade första gången i lördags också, ganska bra gjort av mig tycker jag! Bella har nu slutat löpa så det är skönt. Vi trodde att det var dags för Nala men det var bara falsktalarm.


Hittade precis en lite rolig bild som mamma tagit när hon var ute med hundarna. Den är inte speciellt bra för den är tagen men fel objektiv men ändå.
Bella kanske är en Aussi trots allt.. Titta här på bilden, två aussi och en Bella. Nästan så att man inte ser någon skillnad, haha!


På bilden från vänster: Baileys, Bella och Lilla Nemo (Aussi valp)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för kamera?

2009-06-02 @ 09:38:24
Postat av: felicia

en nikon d40, men som jag skrev så är den bilden inte speciellt bra för den är tagen med ett fast 50 objektiv och det är ingen autofokus på det :)

2009-06-02 @ 14:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0