Söndag

Nu är övernattningen avklarad. Jag tycker allting har gått jättebra.
Igår var det ganska dåligt väder, det regnade men inte så mycket. Igår prövade alla på olika hundsporter, vi grillade hamburgare, gick promenader med hundarna, tittade på film och gick en spökrunda. Allting gick väldigt bra. Vi hade en otroligt liten grupp (men mysig) i år, men vi får skylla oss själva för att vi la övernattningen på den här långhelgen. Idag har vi mest städat hela dagen men alla barnen har också hunnit träna lite agility och spår. Jag var så fruktansvärt trött när jag kom hem så jag somnade och sov i några timmar. Känner att jag måste lägga mig snart igen.
Det blir en jobbig vecka som kommer, eller kanske inte så jobbig men det händer mycket saker. Imorgon är det iof bara vanlig skoldag men på tisdag är det friluftsdag, onsdag till torsdag åker jag på klassresa och sen är det fredag och helg igen.


Bilder från övernattningen


Charlie


Bella (Inte min Bella) ;)


Puff, eller som vi brukar kalla honom, Tuff!


Prins



Kommentarer
Postat av: Anonym

dom två sista bilderna är skitbra felicia! du har blivit jätteduktig! puss o kram / alice

2009-05-28 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0